Zamieszczone przez Biszczu
[O2] Tuleja silnika środkowa
Zwiń
X
-
[O2] Tuleja silnika środkowa
Muszę wymienić tuleję środkową silnika (tą co jest pod spodem samochodu) i może ktoś kto już to robił podpowie jak się za to zabrać, żeby nie wykręcać całego wózka zawieszenia i nie było potrzeby ustawiania zbieżności.
Chodzi o część numer 1K0199868 A (część górna) i 1K0199867 A (część dolna)
Alfee
Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
Kawasaki ER5 :-)
-
-
Najlepiej jest zdjąć tą płytę, wystarczy ją odkręcić i wyjąć, nic Ci na łeb nie spadnie Mógłbyś kombinować podnośnikiem do skrzyni to wyprasować i wprasować, ale to troszkę chory pomysł - najlepiej zdjąć.Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm, Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6
Komentarz
-
-
No bez prasy i odpowiednich tulejek, które pchają nowe tuleje częścią zewnętrzną przy krawędzi, czyli nie gumę tylko plastikiem na której guma jest obsadzona to ciężko będzie wcisnąć. Tuleje ciężko siedzą, poza tym trzeba te tuleje ustawić względem siebie i względem otworu w sankach. Maglownica po zdemontowaniu sanek zostaje na swoim miejscu i nie jest demontowana, jeszcze się na czymś trzyma.
Komentarz
-
-
Nie taka wymiana straszna jak piszecie. Spokojnie dało się na zwykłym imadle stołowym wcisnąć tuleje. ALe dzięki waszym podpowiedziom uniknąłem popsucia tulejek
W każdym razie dzisiaj wymieniłem i teraz silnik nie telepie się jak dziki przy ruszaniuAlfee
Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
Kawasaki ER5 :-)
Komentarz
-
Komentarz